zacznij blogować, no to spróbujmy

       



 Hej :) Zacznę tak popularnie, bo w końcu przydałoby się przedstawić. Jestem Daria, lat mam mało ale wystarczająco tyle żeby siedzieć w internetach. Nie mam szczególnych zainteresowań, które mogłabym tu opisać ale zaraz się na tym skupię. Jest ich jednak kilka, no na przykład gra na  pianinie, śpiewanie czyli jednak troche muzyki. Gram na pianinie od 3/4 lat. Lubie tworzyć własne opowiadania, historie. Dlatego też lubię pisać wszelkiego rodzaju kalendarze, notesy i prowadzić pamiętniki, chociaż wychodzi mi to bardzo słabo. Bardzo staram się być zorganizowana. Mam grupkę osób, którym ufam i tak na prawdę nie potrzebuję ich więcej. Można po mnie poznać odrazu z kim tak na prawdę potrafię się dogadać. Na tym blogu będę po protu sobą. Znajdziecie tu moje  przemyślenia, poglądy, recenzje danych książek czy filmów. Zapraszam do czytania i obserwowania, zdecydowanie pierwsza notka nie jest zbyt ciekawa, ale poprawie się, no w końcu od czegoś trzeba zacząć :)



1 komentarz:

  1. Powodzenia w dalszym rozwoju bloga :) Wspaniale, że grasz na pianinie :)

    OdpowiedzUsuń

 
© Design by Neat Design Corner